2024 Baykuş Ödülleri’ne başvurular başladı
Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin, yılın en başarılı pazarlama ve kamuoyu araştırmalarını ödüllendirmek amacıyla hayata geçirdiği Baykuş Ödülleri’nin başvuruları başladı.
Araştırma şirketleri, araştırma verenler ve veri toplama şirketlerinin işbirliklerini ödüllendirmeyi amaçlayan Baykuş Ödülleri’ne, Ocak 2022- Temmuz 2024 döneminde gerçekleştirilen projeler ile başvurulabilecek.
8 Ağustos’ta sona erecek başvuruların ardından, 15-16 Ağustos tarihlerinde jüri değerlendirmeleri yapılacak. Jürinin seçtiği araştırmalar, 5 Eylül’de Hilton Bosphorus’ta gerçekleştirilecek törende ödüllendirilecek.
Başkanlığını TÜAD Yönetim Kurulu üyesi, Sia Insight Genel Müdür ve Kurucu Ortağı Hüseyin Tapınç’ın üstlendiği jüride, Tüad Yönetim Kurulu Üyesi ve Girişim Araştırma Kurucu / Genel Müdürü Mehmet Taşkın Işık, Coca-Cola Avrasya ve Ortadoğu Alışverişçi İçgörüleri Direktörü And Silahçı, Ipsos Araştırma Direktörü Ceyhan Demiray, TİAK Genel Müdürü Dursun Güleryüz, İpekyol Group Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Stratejik Planlama Direktörü F. Şehnaz Tuğasaygı, Unilever Dondurma Kategorisinden Sorumlu Tüketici ve Pazar Araştırmaları Lideri Hande Yılmaz ve İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şebnem Burnaz yer alıyor.
ÖDÜL YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILDI
Bu yıl 12’nci kez düzenlenecek Baykuş Ödülleri’nde yönetmelik değişikliğine gidildi.
Jüri üyelerinden, ödüllere başvuru yapan araştırma şirketlerinden ve araştırma veren markalardan gelen öneriler dikkate alınarak yapılan değişikliklerin ardından, mevcut kategorilere Politik Baykuş, İletişimci Baykuş, Taktiysen Baykuş, Kâşif Baykuş ve Platin Baykuş kategorileri de eklenerek toplam kategori sayısı 17’ye yükseltildi.
Ödül yönetmeliğinin tamamına bu adresten ulaşılabilir.
(HABER MERKEZİ)